Κτηνοτρόφος Α.Ε : Πως να τον δημιουργήσετε

Ο καθηγητής ΑΠΘ κ.Αρσένος διαπιστώνει το αδιέξοδο της επιλογής ενός νέου
ν ασχοληθεί με την κτηνοτροφία .Περισσότερα εδώ
Έχει μέλλον η κτηνοτροφία σήμερα ; Λέμε ΝΑΙ υπο προϋποθέσεις .Ποιες είναι αυτές ;
Το κόστος των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού απαιτούν δαπάνες υψηλές και καλό σχεδιασμό .
Η αδειοδότηση απαιτεί έμπειρο σύμβουλο γεωπόνο και διαβασμένο.
Πρόχειρο κατάλυμα ή σύγχρονο στάβλο ; οικόπεδο με παραχώρηση απο Δήμο ή ιδιόκτητο ή ενοικιασμένο;
Ο Δήμος που θα εγκατασταθεί η μονάδα έχει διαθέσιμους βοσκοτόπους ;
Φυλή εγχώρια ή Ξενική , για κρέας ή για γάλα ; Ελευθέρας βοσκής ή εντατικής ;
Πόσες εκτάσεις πρέπει να διαθέτει η μονάδα και πόσες να ενοικιάζει για να πετύχει αυτάρκεια στις ζωοτροφές .Υπολόγιζε 3 στρ για κάθε Αιγο-Πρόβατο ή 7-8 για κάθε αγελάδα (Απο μελέτη του ΓΠΑ για τα καμμένα της Ηλείας )
Σύνδεση με δίκτυα Ενέργειας (και ΑΠΕ), Νερού , ΟΤΕ , αποχέτευσης (ή Βιολογικό)
Σύνδεση με οδικό δίκτυο. Σύνδεση με Μεταποιητή ή οικοτεχνική μεταποίηση ;
Πολλά τα προαπαιτούμενα που θέλουν καλή μελέτη .

Γεωργικό Σχολείο στην Καλαμάτα

Γεωργικό Σχολείο Καλαμάτας
Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία ενός τέτοιου προγράμματος;

Η ιδέα ξεκίνησε λίγο καιρό πριν, όταν συμμετέχοντας σε μια διαδικτυακή συνάντηση με παραγωγούς εξέφρασαν την ανάγκη τους για κατάρτιση. Συγκεκριμένα, ένας από τους παραγωγούς τόνισε πως «ό,τι μαθαίνουμε το μαθαίνουμε στο καφενείο από τους μεγαλύτερους και μας τα μαθαίνουν λάθος».

Λίγο αργότερα κατανοήσαμε ότι αυτό είναι μια γενικότερη άποψη των παραγωγών του τόπου μας, κι αυτό φυσικά μας ενεργοποίησε να πάρουμε θέση, αφού αποστολή ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος δεν είναι μόνο να μεταφέρει τη γνώση στους φοιτητές, αλλά παράλληλα να κάνει έρευνα και να συνδέεται μέσω συνεργειών με την τοπική κοινωνία.

Άρα, όσον αφορά στους παραγωγούς μας, πόσω μάλλον σε μια αγροτική περιοχή σαν τη Μεσσηνία, οφείλουμε να συνεργαστούμε, να μάθουμε και να μάθουν από εμάς. Continue reading

Αγροτική εκπαίδευση : Η Μαθητεία άγνωστη έννοια !

Από όσες παιδαγωγικές μεθόδους εντοπίσθηκαν σε διάφορες πηγές καταγράφηκαν:
1. Η Εισήγηση – διάλεξη,
2. Η Επίδειξη,
3. Η Διήγηση,
4. Η Ατομική μελέτη,
5. Η Παρακολούθηση διδασκαλιών,
6. Ο διάλογος,
7. Η μαιευτική (κατευθύνεται από το δάσκαλο),
8. Οι ερωταποκρίσεις,
9. Ο ελεύθερος διάλογος,
10. Το στρογγυλό τραπέζι-πάνελ,
11. Η ιδεοθύελλα-brain storming,
12. Διερευνητική μέθοδος,
13. Μελέτη περίπτωσης,
14. «Λύση προβλήματος»,
15. Λήψη απόφασης (Συμβούλια),
16. Σχέδια εργασίας (μέθοδος project),
17. Ομάδες εργασίας μαθητών,
18. Μικροδιδασκαλία,
19. Η Προσομοίωση,
20. Τα Παιχνίδια ρόλων,
21. Η βιωματική μάθηση,
22. Η μέθοδος project,
23. Η λύση προβλήματος,
24. Οι ομάδες εργασίας,
25. Η πειραματική μέθοδος,
26. Η δραματοποίηση,
27. Η μίμηση ρόλων,
28. Το παιγνίδι,
29. Η έρευνα,
30. Εκπαιδευτικές επισκέψεις,
31. Συνεντεύξεις με επιστήμονες, καλλιτέχνες, πολιτικούς κλπ,
32. Η διδασκαλία με ηλεκτρονικά μέσα,
33. Η θεατρική παράσταση,
34. Η δραματοποίηση,
35. Οι ομάδες συνάντησης,
36. Η Συμβουλευτική,
37. Η κριτική διδασκαλία &
38. Ο κριτικός στοχασμός-reflection

Πουθενά η μαθητεία σε αγροκτήματα στην εκπαίδευση των Αγροτών! .Άγνωστη έννοια
Πιθανόν οι αστοί θεωρούν την ΜΑΘΗΤΕΙΑ ανυπόληπτη παιδαγωγική μέθοδο, ή προσπαθούν να αποστασιοποιήσουν τα νεότερα μέλη της κοινωνίας από τις αρχές και την ηθική της τοπικής αγροτικής κοινωνίας, που είναι ενσωματωμένες στην τοπική εκπαίδευση όταν γίνεται με την μέθοδο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ! …
Αγρονέα -Δημ Μιχαηλίδης / 27-09-2021

Δάσωση γαιών 2021

https://www.agronews.gr/programmata/192626/me-epidotisi-sto-100-tou-kostous-futeusis-epistrefei-sto-kaledari-to-metro-tis-dasosis/

Στις δαπάνες εγκατάστασης περιλαµβάνονται:

-Εδαφολογική ανάλυση.

-Σύνταξη µελέτης δάσωσης.

-Κατεργασία εδάφους.

-Προµήθεια φυταρίων/πολλαπλασιαστικού υλικού.

-∆ιάνοιξη λάκκων φύτευσης.

-Εγκατάσταση τριτεύοντος αρδευτικού δικτύου.

-Φύτευση βολοφύτων ή γυµνορίζων φυτών.

-Λίπανση φυτών.

-Υλικά και εργασίες περίφραξης.

-Άρδευση φυτών.

Ο νέος υπολογισµός των τιµών ενίσχυσης θα βασιστεί στις τιµές των εγκεκριµένων από το ελληνικό κράτος (Υπουργείο Υποδοµών & Μεταφορών) ενιαίων τιµολογίων εργασιών – Πρασίνου (εγκατάσταση, συντήρηση φυτείας), Οικοδοµικών (περίφραξη) κ.λπ – και όχι σε µέσο όρο τιµών εµπορίου.

Η δεύτερη µορφή ενίσχυσης δίνεται ετησίως και για 8 έτη για την κάλυψη 100% του κόστους για τις εργασίες συντήρησης µε µέγιστο ποσό τα 538 ευρώ (θα επαναϋπολογιστεί).

Η τρίτη µορφή ενίσχυσης είναι ένα 12ετές πριµ που αφορά µόνο αγρότες, ανάλογα το είδος καλλιέργειας που θα «θυσιάσουν» για να βάλουν τα δέντρα: Για παράδειγµα, σε αρδευόµενες εκτάσεις µε σκληρό σιτάρι η αποζηµίωση θα είναι 37,5 ευρώ ανά στρέµµα ετησίως.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Βαθμολογία Νέων Γεωργών Μ 6.1

Σε συνέχεια της προδημοσίευσης με αρ. πρωτ. 1107/7-4-2021 για το υπομέτρο 6.1 :

Α. Οι δικαιούχοι του μέτρου, κατά την περίοδο του σχεδίου δράσης τους καθώς και κατά την τετραετή περίοδο δέσμευσης μακροχρονίων υποχρεώσεων, θα δεσμεύονται για την πραγματοποίηση ενός ελάχιστου κύκλου εργασιών.
Συγκεκριμένα, Continue reading

Νέα ΚΑΠ 2021-2027 : Στρατηγικό Σχέδιο της Ελλάδας

Ορισμοί
Γεωργική δραστηριότητα ,γεωργικές εκτάσεις ,επιλέξιμα εκτάρια,πραγματικός αγρότης,νέοι αγρότες .
Οριζόντιος στόχος
Σύστημα ΑΚΙS για την εκπαίδευση και την παροχή γεωργικών Συμβουλών
Βιβλίο ψηφιακού μετασχηματισμού (Ενιαίο Μητρώο ΥΠΑΑΤ, ΟΠΣ γεωχωρικών δεδομένων ,E-learning αγροδιατροφικού τομέα )
Ενίσχυση Δράσεων καινοτομίας
Ειδικοί Στόχοι
Υποστήριξη βιώσιμων γεωργικών εισοδημάτων
Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας
Ενίσχυση προϊόντων με σήμανση απο συλλογικά σχήματα
Συμβολή στο μετριασμό της κλιματικής αλλαγής
Βιώσιμη ανάπτυξη με διαχείριση των φυσικών πορων :νερου εδάφους αέρα
Συμβολή στη προστασία της βιοποικιλότητας
Προσέλκυση Νέων γεωργών στις αγροτικές περιοχές
Προώθηση της απασχόλησης ,κοινωνικής ένταξης και της τοπικής ανάπτυξης στις αγροτικές περιοχές .
Ασφαλή θρεπτικά και βιώσιμα τρόφιμα .

Αναδημοσίευση απο ΥΠΑΙΘΡΟ

ΣΤΑΘΗΣ ΚΛΩΝΑΡΗΣ _ΟΜΦΑΛΟΣ 2021

ΧΑΝΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ _ΟΜΦΑΛΟΣ 2021

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Διαβούλευση για τους Γεωργικούς Συμβούλους

Τέθηκε σε Διαβούλευση το νομοσχέδιο για τους Γεωργικούς Συμβούλους : Για συμμετοχή στη Διαβούλευση εδώ
Θέματα
Κριτήρια επιλογής δικαιούχων (ανάλυση)

Άρθρο 1: Σκοπός

Άρθρο 2: Πεδίο εφαρμογής

Άρθρο 3: Στόχοι

Άρθρο 4: Ορισμοί και εννοιολογικοί προσδιορισμοί

Άρθρο 5: Αρμόδιες αρχές

Άρθρο 6: Κριτήρια επιλεξιμότητας υποψηφίων παρόχων

Άρθρο 7: Επιλέξιμα είδη συμβουλών Continue reading